Το προφίλ μας στο Google Plus
0

Animation & Collision Detection, Τότε και Τώρα!

Πώς γινόταν το animation την εποχή των home computers; Τι έχει αλλάξει από τότε μέχρι σήμερα; Ο καλός μας συνεργάτης Sonic (@sonic2000gr) χρησιμοποιεί την Extended BASIC του θρυλικού TI-99/4A αλλά και τη σύγχρονη γλώσσα Python σε συνδυασμό με τη βιβλιοθήκη Pygame, για να μας δείξει πώς αντιμετωπίζουν οι προγραμματιστές κάθε εποχής τις προκλήσεις των κινούμενων γραφικών!

Στο deltaHacker 011 (Αυγούστου 2012) θα έχετε την ευκαιρία να διαβάσετε πολλά περισσότερα για το πρόβλημα του collision detection, στα πλαίσια της σειράς άρθρων πάνω στην κατασκευή του δικού μας space shooter με την Python και την Pygame!

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Σύνδεση

Αρχείο δημοσιεύσεων